Sunday 26 June 2011

25 june, KL Younity Street Festival

Assalammualaikum. 
Sabtu lepas aku bersama sabrina dan azril pergi ke Younity Festival yang diadakan di BB. 
Aku pun tak reti nak cerita camna jadi aku tunjuk gambar sahajalah otei? otei? oteihhh
Oh dan, gambar yang aku tangkap ni aku pinjam camera sabby sebab camera aku lupa nak bawa, hehe


abang spray


eceyh aku

eceyh aku #2


eceyh aku #3


Lepastu dekat sana ada macam-macam ah. Ada band perfomances(yay Couple & Pesawat ada sekali)
booth-booth kecil jual barang. Tapi sayangnya disebabkan waktu pagi itu aku bangun lambat jadi aku kelam kabut lalu tertinggal la dompetku di rumah. Sadis.... aku beli oksigen jela nampaknya pada hari itu.


Cantik dan comel kan? Ini merupakan pertandingan melukis poster eh...entah la lebih kuranglah. Siapa menang dapat laptop Dell tu wehh! Dan nak masuk ini adalah FREE. Lepastu ada la kakak sorang ni comel pulak aku tengok, dia paksa aku masuk so aku pun saje jelah dah alang-alang bosan tu. Saje tunjuk bakat yang sebenernya pandai melukis lidi sahaja.


ehh salah salah, ini bukan aku lukis. Aku paling suka lukisan ini! Comel kan?


ini waktu aku lukis, apa benda entah aku lukis main bantai je. Dah disebabkan kartun anime sahaja yang paling senang, aku pun lukislah anime. Yang sebelah aku Sabby lak tukang kasi idea

Sabby: Ha lepastu kau lukis tembikai....
Iman: Ha? apa kena mengena dengan buah-buahan tetiba?
Sabby: Ala kau lukis je. Ha pastu dekat belah kanan ni kau lukis...Durian
Iman: hapa??

Aku pun main ikut je cakap dia haha

Ni tengah fikir nak tambah apa


Inilah hasilnya...buruk bebenor haha tak kisahlah. Seronok pe conteng-conteng



orang panjang


Skate competition kot *ditangkap oleh Azril


Terjatuh pulak


Lepastu tengok performance. Ada band:
Pesawat | Altimet | Couple | Deja Voodoo Spells | Busco | Underheadlights | Incarnation | Diandra Arjunaidi | Plague of Happiness | Tilu

Yang aku bold tu maknanya band aku suka ah. 


Diandra Arjunaidi tu nama perempuan ni:
Comel kann? Suara dia lagi comel! Rasa nak cekik leher dia kasi hilang suara je
*ditangkap oleh Azril

Couple <3 *ditangkap oleh Azril


Dell sponsor hehe lawa kan? Thats all for KL Younity!


Balik tu huish memang tak penat la kan. Tunggu kawan dekat LRT sampai kena halau guard. Cis

Ni Ammar beli. Dia kata dia taktahu kenapa dia beli hahaha



Babai!

No comments:

Post a Comment